با سس یک نفره ی رایگان!

فرستنده : محمد صادق

 

یه دختر مسیحی میره پیش کشیش که به گناهاش اعتراف کنه.
میگه: من هر دفعه از جلوی آینه رد میشم، به خودم میگم من چقدر خوشگلم،
من گناه میکنم؟
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
کشیشه میگه: نه دخترم شما گناه نمیکنی، اشتباه میکنی

 


 

 

یه معلم دین و زندگى داشتیم بش میگفتیم رونالدینیو
به این سمت کلاس نگاه میکرد به اون طرفیا منفى میداد!
خیلى تکنیکى بود

 

 

 

این دخترا که اسمشون رو اینجور می نویسن : Mel Ika , Par Isa , Shi Ma ،
اینا حضرتِ موسی از وسطشون رد شده ؟ :))

 

 

 

یه ساندویچ خریدم الان روش با فونت 36 نوشته با سس یک نفره ی رایگان !!!
انگار مثلا بلیط سفر به پاریس گذاشته باشه توش !!!

 

 

دیشب مثه بچه آدم دراز کشیده بودم جلو تلویزیون داشتم فیلم بـــِزَن بــــِزَن میدیدم ....
یهو بابام اومـــد یدونه محکم زد تو ســـرَم
من :O
میگم خو برا چی میزنی ؟؟؟
میگه : میخواستم احساس کنی جـلوی اِل ایی دی سه بعدی خوابیدی

من :|
تریی دی :|
والت دیزنی :|

 

 

 

یه فک و فامیل داریم اصلا ازدواج غیر فامیلی تو کتشون نمیره !!
یعنی در این حد بگم که دو تا پدربزرگام با هم برادرن و دو تا مادربزرگامم خواهرن! یعنی مامان و بابای من هم دختر عمو پسر عمو ان هم دختر خاله پسر خاله! ( واقعا من از همین تریبون خدارو شکر میکنم که سالمم ! ) این فقط یه گوششه.. یکی از عمو هام با دختر عمش ازدواج کرد.. بعد داداشه اون ،یعنی پسر عمشون ، اومده با عمم ازدواج کرده.. یعنی الان دختر عمم

هم دختر عمه ی دختر عمومه هم دختر داییش! جدای از دختر عمو و پسر عموم که با هم ازدواج کردن و دختر خاله و پسرخالمم که با هم ازدواج کردن ، یکی از پسر خاله هام اومده دختر عممو گرفته ! اینم یه گوشش..
یه طرف دیگه ، داداشه یه زن عموم اومده با خواهر یه زن عموی دیگم ازدواج کرده..

همین قدرشو من بلدم.. بقیشو هرچی مامانم میگه نمیفهمم دیگه !!
یعنی فامیل شده گره کور!!

 

 

 

موقع عصبانیت ۱۰ثانیه صبر کنید
.
.
.
.

.
.
.
یه لیوان آب هم بخورین
.
.
.
.
.
.
حتما فحشهای بهتری یادتون میاد !

 

 

 

 

عروس متولد 73 داماد متولد 71 ;
کدام گزینه صحیح است؟
عدد 1 ما ترشیدیم رفت
عدد 2 اینا خاله بازی راه انداختن
عدد 3 دارندگی و برازندگی

عدد 4 پسره چیزی تو خودش دیده حتما
عدد 5 تف تو روشون که اینطوری احساسات مارو جریحه دار میکنن :|

 

 

 

تلویزیون بچهه رو نشون داد حافظ کل قرآن بود. بابام گفت یاد بگیر همسن توئه. یهو باباشم نشون دادن که اونم حافظ کل قرآن بود بابام کانالو عوض کرد

 

 

 

آخرش ما نفهمیدیم تو رو بوسی کردن باید دوتا بوس کنیم یا سه تا
لامصب خیلی شرایط سختیه یهو میخوای سه تا بوس کنی طرفو ، اون دوتا بوس میکنه جا خالی میده وسط جمع ضایع میشی :|.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
حسی ضایع شده

 

 

 

با پسر عمم نشستیم داریم فیلم جنگی خفن نگاه میکنیم، اخر فیلمی جوگیر شدم سینه خیز رفتم تلوزیونو خاموش کردم
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
اومدم میبینم پسر عمم تیر خورده مرده....! :|:|

 

 

 

شما یادتونه ؟ اونوقتا وقتی نمی خواستن تلویزیون ببینیم دست میزاشتن پشتش می گفتن داغ کرده .. الان می سوزه .. باید خاموشش کنی..ما هم گوش مخملی سریع تلویزیون رو خاموش میکردیم

 

 

 

یکی ازتفریحاتمون تو دبیرستان این بود که ببینیم کی سوتی میده بهش بگیم:آدم آب دریا رو با چنگال بخوره ولی ضایع نشه
آدم به قورباغه لب بده ولی ضایع نشه
...
و ازین قبیل ...
دهه ی شصتی ها یادشون هست؟؟

 

 

طرف اومده استاتوس نوشته : "لعنتیا..! فیس بوکو بستــــن :|
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
بعد کلی ملت همیشه در صحنه اومدن زیرش کامنت گذاشتن که:
+
وااااااااااای نگووووو!!
+
تورو خدا راس میگی؟؟ :(
+
حالا باید چیکار کنیم؟؟؟!
+
نــــــــــــه! من بدون فیسبوک می میرم!
+
فک کنم اینترنت ملی شد، رفت :|
+
موقت بستن یا دائمی؟؟
+
میشه لینک خبرشو بذاری اینجا؟؟؟

فک کنم وقتشه ، تحریم بیاد همه مونو بخوره

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
فامیل دور چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:54 ب.ظ

خدا وکیلی خجالت نمیکشید با این مطالب مبتذل؟؟؟؟
به قرآن خجالت داره
مثلا این سایت فامیلیه!!!!!!
خدا وکیلی کی علی ازاین مطالب مبذاشت حمید آقا؟
کی؟؟؟؟
یا نمیفهی یا خودتو زدی...
آره

حمید پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:23 ق.ظ

به من چه یکی دیگه فرستاده چرا به اون چیزی نمیگی! من قهرم.

mohammad پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:51 ب.ظ

وبلاگ هر چیش خوب نباشه واسه خوندن،نظراتش واسه این کار عالیه.
من نمیدونم اولا چرا همه (همه ها )حتما باید یه نظر با یک اسم دیگه هم بدهند.بعدشم اینکه ما بدانیم مدیر علی هست با وقتی که ندانیم چه توفیقی دارد؟

توفیر.

فامیل پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:57 ب.ظ

همین که مدیر خودشو معرفی نمیکنه بقیه هم میتونند با اسم دیگران نظر بدند.
ما درسته ۲ رو هستیم ولی مدبر هم با این کار ۲ رویی میکنه.
در ضمن الان اول محرم چه خوب بود یه مطلب هم در این باره میزدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد