ما سیاووش‌های نابغه‌ایم کرم ضد آفتاب زدیم‌

پهلوانان شهر جادوییم‌، گام بر آهن مذاب زدیم‌
لرزه بر جان کوه افکندیم‌، بند بر گردن شهاب زدیم‌

نعره تا برکشید پیل دمان‌، بر تنش کوفتیم گرز گران‌

چشم تا باز کرد دیو سپید، بر سرش سنگ آسیاب زدیم‌

... ولی این خوابهای رنگارنگ پاره شد با صدای کشمکشی‌

اسپ ما داشت اژدها می‌کشت‌، لاجرم خویش را به خواب زدیم‌

تیر گز هم اگر به چنگ آمد، که توان‌ِ کمان‌کشیدن داشت‌؟

صبر کردیم تا شود نزدیک‌، خاک بر چشم آن جناب زدیم‌

رخش را در چرا رها کردیم تا که تهمینه‌ای نصیب شود

او به دنبال رخش دیگر رفت‌، ما خری لنگ را رکاب زدیم‌

تا که بوسید دست ما را سیخ‌، گذر از مهره‌های پشتش کرد

این‌چنین برّه روی آتش رفت‌، این‌چنین شد که ما کباب زدیم‌

هفت خوان را به ساعتی خوردیم‌، شهره گشتیم در گرانسنگی‌

لاجرم در مسیر کاهش وزن مدتی صبح‌ها طناب زدیم‌

جوشن پاکدامنی که نبود، و از آن شعله ایمنی که نبود

ما سیاووش‌های نابغه‌ایم کرم ضد آفتاب زدیم‌


محمدکاظم کاظمی

نظرات 5 + ارسال نظر
فامیل دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:32 ب.ظ

ببند ‌آقا درشو
الکی به اسم فامیل گند زیدید به کل اون.
اصلا کی گفته شما نماینده فامیل هستید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تا دلتون خواست علی و محمد و حمید و.... کوچیک کردید بعد میگید سایت فامیلیه؟
این چه سایت فامیله که هیچ مطلبی از اون نیست.
یادش بخیر زمون مدیریت علی حداقل یه قالب قشنگی داشت و عکس آقاجون هم تو اون بود.
اما الان نه اونا خبری نیست بلکه اکثر مطلب بیمزه کوچیک و مبتذل تو اون قرار دادید.
به خدا سایتی که توش مطالب فامیل نیست خیلی بی مزه هست.
از ایم مطالب توی اینترنت فراوونه.
من قشنگ زمونی وبلاگ قبلی تحریک میشدم به وبلاگ سر بزنم و کلی هم لذت میبردم.
اما الان...
خواهش میکنم هر کس که مدیر تا وضع از این بدتر نشده سایتو به صورت کامل(حداقل موقت) تعطیل کنه.
بخدا همه فامیل همین انتظار را دارند.
اگه میخوای نظر سنجی کن.
از ما گفتن بود
یاعلی

1- شما به همون اسم حالا نظر بدی بهتره.
2- من نه برای کسی دعوت نامه فرستادم، نه از کسی وبلاگ رو گرفتم.
3- شما از همین امروز می تونی فکر کنی وبلاگ زائری بسته شده و دیگه بهش سر نزنی.
4- سرویس دهنده های وبلاگ فارسی دیگه ای هستند که اگر تمایل داشته باشید میتونید به اسم زائری یا ابراهیمی یا هر اسم دیگه ای ثبت کرده و فعالیت داشته باشید.
5- وقتی دوستان عکس یا مطلبی ارسال کردند و من براشون تو وبلاگ قرار ندادم اون وقت می تونن اعتراض کنند.
6- خصوصی: نرخ اینترنت ایرانسل چنده؟

فامیل سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:33 ق.ظ

1-حـالا
2-شما الان داری وبلاگ فامیلی ما را هدایت می کنی پس نمیخواد بگی دعوت نامه و... برو به اسم خودت یه وبلاگ باز کن.
3-اگه من به وبلاگ سرنزنم و نظر ندم میخواد کی بیاد و نظر بده.
4-من به وبلاگ فامیلی خودم سر میزنم نه وبلاگ دیگران.
5-اگه قرار به قراردادن مطالب باشه فیسبوک از همه بهتره
6-چه تعرفه ای میخوای؟
به نظرم این لینک میتونه کمکت کنه:
http://irmeta.com/meta/index.php?topic=2916.0
اگه خواستی بگو من ایرانسل آشنا دارم
7-شما اگه میشه طرف خودت حرف بزن نه از طرف همه فامیل.
8-قبول کن مدیریت بلد نیستی
9-جمعش کن

ما هم فامیلیم سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 03:17 ب.ظ

آقا فامیل شما نمیخواد از طرف فامیل صحبت کنید.
دیگه وبلاگ از این بهتر چی میخوای؟؟؟؟؟
اینا که میگی همش بهونست.
اگه نمیخوای نیا
کسی برای شما فرش قرمز ننداختند.
در ضمن فیسبوک فیلتره و طبق فتوای خیلی از علما این کار حرام است.

حالا سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:48 ب.ظ

چرا این وسط گیر دادید به من
من که نظر نذاشتم.
من همونطور که گفتم متحول شدم.
هیچ وقت از نام حـالا سوء استفاده نکنید.
با تشکر

علیرضا چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:50 ق.ظ

دو به علاوه ی یکی تا پیشنهاد داشتم:
اول اینکه مطالب نسبتا طولانی رو در ادامه مطلب بذارین. به خوب تر شدن ظاهر وبلاگ کمک شایانی می کنه.
دوم اینکه مطالب مناسبتی رو چند روز بعد از مناسبت پاک کنید.
اون یکی پیشنهادم هم اینه که آقای مدیر وبلاگ خیلی اهل پاسخ دادن به نظرات نباش. به نظر من سوالی که از آدم مجهول الهویه در می آد ارزش پاسخ گویی نداره.
خدایی نکرده فکر نکنی به در گفتم دیوار بشنوه ها....نههههههه....اصلا از این فکرا نکن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد