ترافیکِ میرداماد

فرستنده : محمد صادق
خدایـــــا : دمت گرم که بعد از گرونی دلار و تحریم ، هنوز با ۵٠ تومان صدقه ٧۰ نوع بلا رو دفع میکنی ..

خوشحالم که تحریم بر تو اثـر نذاشته !
موفق باشی عزیـزم ... 



همسایه دیوار به دیوارمون ساعت 3 شب اومده زنگمونو زده میگه : احیانا این سوناتا مال شما نیست دمه در ما گذاشته !؟
میگم : نه مال ما نیست !
میگه : آررررره حدس می زدم شما از این فک و فامیلا ندارین... :| 

دیدین صبحا که بیدار میشین
بعدش یه لحظه دوباره میخوابین
بیدار که میشی میبینی 30 دقیقه گذشته
حالا تابلو که 2 دقیقه بیشتر نخوابیدیا !
فکر میکنن ما خریم ... !!! 



اگر تو صدر اسلام میدونستن شکستن قلنج چه لذتی داره

صد در صد اون رو هم حرام اعلام میکردن!!!!!!!!!!!!! 



از صبح دارم رو تک تک وسایلم دنبال یه علامت میگردم که روش نوشته باشه Made in IRAN! که حمایتش کنم ،نبود که نبود فقط یه چسب زخم پیدا کردم که روش نوشته بود «ایران سُها» حالا نمیدونم اینم میشه حمایت کرد یا نه ... اه پارسالم نتونستم جهاد اقتصــــادی کنم : 




مردم میگن که نوشیدن شیر شما رو قویتر میکنه, 5 لیوان شیر بخورین و ببینین که آیا میتونین دیوار رو جا به جا کنین؟
نمیتونین؟
.
.
.
.
.
حالا 1 لیوان ویسکی بخورین! 
دیوار خودش واستون جا به جا میشه! 




آیا می دانید به ازای هر زنِ فاحشه ، بالغ بر پنجاه مرد هرزه وجود دارد ..! خودم نمیدونستم دیشب تو ترافیکِ میرداماد فهمیدم 




بد شانس ترین نسل تاریخ ایران ! ! ؟

تو نوزادیمون شیر خشک نایاب شده بود …

......
دوران تحصیل هم هر چی طرح بود رو ما امتحان کردن … نظام قدیم, نظام جدید, نظام خیلی جدید …

رسیدیم دانشگاه سهمیه ها بیداد کردن … فارغ التحصیل شدیم به خاطر زیاد بودن جمعیت کار پیدا نشد …

عاشق شدیم گشت ارشاد رو سرمون خراب شد …

ماشین خریدیم بنزین سهمیه بندی شد … روزگارمون سیاه شد …

بارالها ! دیگه حالی واسمون نمونده که به راه راست هدایت شیم، خودت راه راست را به سوی ما هدایت کن
 





پسری از مادرش پرسید، چگونه برای خودم زنی لایق پیدا کنم ؟
مادرش پاسخ داد : نگران پیدا کردن زن لایق نباش، روی مردی لایق شدن تمرکز کن
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد