سرزمینی در بهشت

می رسد یک روز فصل بوسه چینی در بهشت
روی تـخـتـی با رقیبـان می نشینی در بهشت

تـا خـدا بـهـتـر بسوزانـد مـرا خواهـد گذاشت
یک نمایـشگـر در آتـش ، دوربـیـنـی در بهشت

صاحب عشـق زمیـنـی را به دوزخ می بـرنـد

جا نـدارد عشق های این چنـیـنـی در بهشت

گـیـرم از روی کـرم گـاهی خـدا دعـوت کـنـد

دوزخی ها را بـرای شب نـشینی در بهشت

...بـا مـرامـی که من از تـو بـاوفـا دارم سـراغ
می روی دوزخ مـرا وقتـی بـبـیـنـی در بهشت

مـن اگـر جـای خـدا بـودم بـرای «ظـالـمـیــن»
خلق می کردم به نامت سرزمینی در بهشـت

کاظم بهمنی

اوووپس!

فرستنده : همون قبلیه!

عکس العمل مردم بعد از تاخیر مترو:
ژاپن 10ثانیه تاخیر: شکایت از واحد حمل و نقل
رم 1 دقیقه تاخیر: مسئولین بی کفایت

اوکراین 3 دقیقه تاخیر: تعجب :o
ایران بعد 20 دقیقه: ایول یه قطار اومد ...

 

 

استاد میگه چرا سمت راست کلاس همیشه شلوغ تر از سمته چپه !؟
گفتیم چون وایرلس اینور بهتر آنتن میده!
.
.
بیچاره دچار یاس فلسفی شد

 

 

 

 

ادامه مطلب ...

آدامس شیک!

فرستنده : محمد صادق دیگه...


دیالوگی که امروز تو تاکسی شاهدش بودم (بین ۲ دختر) :

+
موبایلت داره زنگ میخوره گلم
-
اَه پیداش نمیکنم!!
+
نکنه خونه جا گذاشتیش؟!!


من رو به راننده :|
راننده رو به من :|
یارو پشت خط :|
موبایل :|



دختر عمه مو تو خیابون دیدم با دوست پسرش...
حول شد بهم گفت:
داداشمه... :)


 

مامان بابام دعواشون شده بود ۳ روز بود قهر بودن
بابام قبل از اینکه بیاد خونه زنگ زد بهم گفت بیا پارک سر خیابون کارت دارم!!!!

ادامه مطلب ...

زمین والیبال نشسته

فرستنده : محمد صادق


مردی در سالن بدن سازی از مربی خود می‌پرسد

با کدام دستگاه کار کنم؟

می‌خواهم آن دختر زیبا را تحت تاثیر قرار بدهم...


مربی گفت :

از دستگاه خودپرداز بیرون سالن استفاده کن !

 

 

 

- سوسیالیسم : دو گاو دارید. یکی را نگه می دارید. دیگری را به همسایه خود می دهید.

-
کمونیسم : دو گاو دارید. دولت هر دوی آن ها را می گیرد تا شما و همسایه تان را در شیرش شریک کند.

ادامه مطلب ...

فیروز

فرستنده : محمد صادق


بابام شام خورده بعد خیلی با غذا حال کرده به مامانم میگه دستت درد نکنه ایشالا عروسیت.....
:))))))))))))))

 

شلوار رنگی بپوشید ولی خداییش دیگه کفش زرد و شلوار قرمز و پیراهن سبز نپوشید
اسمارتیس که نیستید آخه :|

 

تابستان سال بعد در افغانستان...
دخترم داری میری مدرسه مواظب باش یه مشت کارگر ایرانی تو ساختمون روبرویه دارن کار می کنن..

 

ادامه مطلب ...

یه روز یه گلابیه از برجه میلاد میوفته

فرستنده : محمد صادق


بابام اومده زده پس فرقم میگه همه رفتن مدرسه تو چرا نمیری؟

گفتم بابا من ترم پیش فوق لیسانس گرفتما :|

یکم فکر کرد باز زد پس فرقم گفت پس چرا سر کار نمیری؟:O


گفتم پدر من نزن ،دنبال کارم؛گیر نمیاد!

باز زد پس سرم ؛دیگه اشک تو چشمام حلقه زد؛
میگه اگه رشته تحصیلیت خوب بود الان کار داشتی!:|

خواستم فقط بره دیگه نزنه گفتم بله باباجون حق با شماست!

باز زد پس فرقم گفت خودتو مسخره کن بعدم رفت.

من :|

خوب پدر من دلت تنگه زدنه چرا بهونه میاری؟بیا بزن زود برو دیگه



عزیز من,
برادر من،
داداش من،
بی ناموووووس،

ادامه مطلب ...

خصوصیات یک پسر خوب

فرستنده : محمد صادق

 -1یک پسر خوب امضاء گواهی نامه اش خشک نشده به رانندگی خانمها گیر نمیدهد

۲ـ یک پسر خوب تنها جوکهایی را بیان میکند که مورد تائید وزارت 1) ارشاد اسلامی2) وزارت بهداشت3) وزارت مبارزه با تبعیضات استانی و …باشد.

۳ـ یه پسر خوب کمتر با این جمله مواجه میشود”مشتری گرامی دسترسی شما به این سایت مقدور نمی باشد”..

۴ـ یه پسر خوب بعد از تک زنگ سراغ تلفن نمیره.

۵ـ یه پسر خوب عکس الکسندروگراهام بل رو قاب نمیکنه بزنه تو اتاقش.

ادامه مطلب ...

یا ضامن آهو


با عرض پوزش تا رفع مشکل جیمیل یه چند وقتی بقیه سایت ها رو مرور کنید تا این خشم مقدس فروکش کنه.